10.11.2011 – 08:48 – Niko nije uhapšen zbog ranjavanja i ubistva Srba!!!


NIKO NIJE UHAPŠEN ZBOG UBISTVA SRBINA

PRIŠTINA/KOSOVSKA MITROVICA – Portparol Policije Kosova za region Mitrovice Besim Hoti negirao je da je jedna osoba uhapšena zbog umešanosti u ubistvo i ranjavanje trojice muškaraca srpske nacionalnosti u naselju Brđani u severnom delu Kosovske Mitrovice.

Hoti je prištinskoj televiziji „Kohavižn“ rekao da nisu tačne informacije da je uhapšen jedan osumnjičeni za taj napad.

On je na taj način demantovao zamenika direktora kosovske policije za region Mitrovice Ergina Medića, koji je prethodno rekao da je posle ranjavanja Srba  jedno lice uhapšeno.

„Na mestu gde se incident dogodio nađeni su tragovi i predmeti krivičnog dela, čaure od vatrenog oružja koje je korišćeno“, rekao je Medić i dodao da je u toku saslusanje privedenog i da će se posle toga znati da li će mu biti određeno policijsko zadržavanje.

Autor: Agencija BETA

Povezani članak o ubistvu Srbina

10.11.2011 – 00:32 – Posle oružanog napada Šiptara, Srbin Sava Mojsić podlegao povredama!!!


Posle noćašnjeg napada Šiptara u naselju Brđani u Kosovskoj Mitrovici gde su povređena tri mladića srpske nacionalnosti, Sava Mojsić koji je imao najteže povrede podlegao je povredama.

Uzrok smtri je oružani napad šiptara

10.11.2011 – 0:01 – KFOR MUČIO SRBE PRILIKOM HAPŠENJA!


Ekskluzivno za čitaoce našeg sajta donosimo izjavu Gorana Vukojevića (1970), diplomiranog inženjera metalurgije iz sela Jelakce, Leposavić, koji je uhapšen i na silu odveden u bazu KFOR-a prilikom jutrošnje akcije uklanjanja barikada na Jarinju. U šoku zbog onoga što se desilo, Goran nam je u telefonskoj izjavi rekao:

BAZA

„Bilo je dežurstvo na barikadama, miran, nenasilan protest, noću je bilo oko 10 Srba na barikadi. Odjednom je doleteo KFOR, Amerikanci, bacili su suzavac, ljudi su se sklonili, nas dvojica smo ostali, moj prijatelj Dragan Vučković i ja da vidimo šta će da nam rade.

Obalili su me na zemlju, bacili u kanal i vezali me plastičnim lisicama i kao stoku ubacili u vozilo i odvezli u njihovu bazu. Ti vojnici, ja nisam video takvu mržnju u očima, neki demonski osećaj….

Tamo smo tri sata bili u nekoj prostoriji sa betonskim zidovima, debljine oko 40cm, a površina prostorije je 36 – 40 kvadrata. U bazi su bili još neki vojnici, to nisu uniforme EULEKS-a, ja znam kako izgledaju, da ne lažem sad, ali to su sigurno bili ROSE….

Sad, maletretirali su nas, gurali mi glavu ka zidu, vikali Priština, Priština, a ja sam vikao Srbija, Beograd i pevao pesme, što ih je posebno nerviralo. Kažem vam, to nisu ljudi, oni nas nisu pustili ni u WC da idemo, ni cigaretu da zapalimo… Stezali su nam lisice, da nas više boli, imam i dalje modrice na zglobovima… A onda su mi zabijali ruku u gaće i hvatali nas za polni organ… Nazvao sam ih nacistima, pretio im Strazburom…

Onda je došao prevodilac, izdrao se na njih, zatim je došao njihov šef i odveo ih.

Kod tih ljudi nema ništa ljudsko. Toliku mržnju do sada nisam video. To je samo zlo u očima.

Još nešto. Mi Srbi sa Kosova nemamo kome da se požalimo, a nijedan kriminalac kako kažu Čeda i Vuk nije se pojavio. Mi tražimo da se poštuje Ustav i Rezolucija 1244.“

Preuzeto sa:

http://www.dverisrpske.com/sr-CS/dveri-na-delu/kampanje/KiM/kfor-mucio-srbe.php

09.11.2011 – 23:50 – Oružani napad Albanaca na Srbe i opis incidenta u Kosovskoj Mitrovici !!!


Kako se ovo večeras zaista desilo u naselju Brđani!

Na brzinu pišem ovaj blog post, pa nemojte mi zameriti ako negde ima grešaka.

Vraćam se iz teretane, idem uzbrdo i sa brda trče dve cure, ništa neobično. Odmah za njima dva automobila, oba automobila sam prepoznao, jedan od ovog druga Marka, drugi od Ivana, nisam video koliko je njih bilo u autu, jer su jednostavno proleteli pored mene, a za njima je odmah išla policija.

Počeo sam da sumnjam da se nešto na Brdu zbiva, a kada sam video da je još nekoliko automobila projurilo ka brdu, nešto se na brdu desilo, garantujem.

Potrčim malo uzbrdo, krenem ka kući, prođem malo moju ulicu, odjednom se čuje žestoka svađa i galama, ljudi se deru, a odjednom pucnjava iz raznih oružja. Ljudi jure, svi se sklanjaju iza nekih zidova, paljba sve jača i jača…

Krenem ka kući da javim šta je bilo, ljudi odjednom izleću iz kuća, žene kukaju, keva počela da se trese od straha, više sam se uplašio kad sam video nju nego sve ovo…

Posle sam se čuo sa ovim drugovima, koji su svuda raspoređeni, i priča je sledeća.

Dejana Vukomanovića, ne znam kako tačno su Šiptari uhvatili kod „Zgrada“ u multietničkom delu naselja, inače, Srbi su se u te zgrade skoro uselili, kao i Šiptari. Dogovor je bio da se naprave po 5 naših i njihovih kuća, mi smo napravili 5, a oni 55. Tako je to kad imamo slabe političare.

Kada su Dejana Šiptari uhvatili, tukli su ga bez milosti, prvo kundaktom od puške, dok je ležao na zemlji, i većim kamenjem, kažu da su mu lice uništili. Ovi drugi, koji su bili na slavi kod Veljka Đorđevića su čuli za to i odmah pojurili tamo, to su ona dva automobila koja su prošla pored mene. Automatski su javili i policiji.

U kolima su bili Veljko, Savo, Marko Kompirović, i Ivan Vukomanović. Kada su stigli tamo, izleteli su iz koli i krenuli da brane Dejana koga su Šiptari već uveliko gazili. Odjednom, izbila je svađa i čarka tu između Srba i Šiptara, i odjednom se pojavio taj Šiptar koji je otvorio rafal na Srbe, tom prilikom su Veljko i Savo ranjeni.

Istog momenta, policajac koji je stigao je otvorio paljbu iz službenog pištolja na Šiptara, ali je dobio metak u kičmu. Kako kaže Marko, koji je trenutno u bolnici jer mu nije dobro, unutrašnji organi su mu se videli zbog veličine rupe od metka.

Inače, Markova kola su skroz izbušena mecima, gume su izbušene. Na bandašima ih je odveo u bolnicu.

Veljko je povređen u nogu, ovaj policajac teško u kičmu, Dejan je u bolnici gde mu krpe lice, dok sam upravo zvao druga koji je u bolnici i čeka šta će biti tokom operacije Sava, on je najteže povređen, kažu da mu je jetra i želudac teško povređeni. Sad izgleda da traže sanitet da voze Sava za Kragujevac, jer ovde teško da šta mogu da učine.  Pričaju da će se teško izvući.

Neka im Bog pomogne…

Preuzeto sa  http://maxterson.wordpress.com